Subject: FW: Meeldetuletus: Autoriõigus kaugõppes ja – uuringutes – uuring poliitikakujundajatele
From: "Militsa Eggert | Visionary Analytics" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 16:22:05 +0300

Dear Sir/Madam,

Here is the copy of the email to Kristiina Alliksaar with all the
information regarding the study and the survey.

Thank you so much for your help!

Kind regards,

 <https://www.visionary.lt/>

Militsa Eggert

Junior Researcher

M. Valančiaus St. 1A, 03155 Vilnius, Lithuania

Phone:  <tel:+37052730101> +370 5 273 0101

Mobile: +370 6 507 7146

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.visionary.lt/> visionary.lt

 <https://www.linkedin.com/company/visionary-analytics-uab/>
<https://www.facebook.com/VisionaryAnalytics>

From: Militsa Eggert | Visionary Analytics
Sent: Thursday, June 27, 2024 5:03 PM
To: [email-masked]
Subject: Meeldetuletus: Autoriõigus kaugõppes ja – uuringutes – uuring
poliitikakujundajatele

Lugupeetud Kristiina,

Meenutame, et Euroopa Komisjon viib läbi uuringut, mille eesmärk on uurida
autoriõiguse rolli juurdepääsu hõlbustamisel selliste avalikku huvi
pakkuvate asutuste digitaalsetele kogudele nagu raamatukogud, arhiivid,
muuseumid, haridusasutused ja teadusorganisatsioonid konkreetselt kaugõppe
ja teadusuuringute eesmärgil.

Euroopa Komisjon viib läbi uuringut, milles uuritakse autoriõiguse rolli
juurdepääsu hõlbustamisel selliste avalikku huvi pakkuvate asutuste nagu
raamatukogude, arhiivide, muuseumide, haridusasutuste ja teadusasutuste
digitaalsetele kogusele, mis on loodud spetsiaalselt kaugõppe ja
teadusuuringute eesmärgil.

Uuringu peamine eesmärk on mõista, kuidas autoriõiguse eeskirjad mõjutavad
juurdepääsu eri liiki teostele (raamatud, ajakirjad, filmid, videod,
visuaalteosed, muusika, andmebaasid jne) hariduse ja teadusuuringute
jaoks, eriti digitaalses kontekstis.

Uuringu viib Euroopa Komisjoni tellimusel läbi  <https://www.visionary.lt>
Visionary Analytics koos uuringupartneritega  <https://www.ecorys.com/>
Ecorys,  <https://keanet.eu> KEA  ja  <https://olsson-koskinen.eu> OK
Consulting. Euroopa Komisjoni toetuskirja leiate
<https://www.visionary.lt/wp-content/uploads/2024/05/Letter-of-support-Stu
dy-on-the-role-of-copyright-in-facilitating-distance-learning-and-research
-final.pdf> siit.

See on ainulaadne võimalus jagada oma kogemusi, mis annavad otsest teavet
poliisi kujundamiseks ja on seega väga väärtuslik.

Palun täitke käesolev küsimustik, kasutades järgmist linki:
<https://s-8640d0-i.sgizmo.com/s3/i-vXa3YViOOZ0xIXLpDr-7154797/?sguid=vXa3
YViOOZ0xIXLpDr> küsimustik

Küsitlus peaks kestma umbes 15-20 minutit.

Kui teil on vaja küsitlus peatada ja hiljem jätkata, suunatakse teid sama
lingi kasutamisel punkti, kus te küsitluse peatasite. Teie edenemine
salvestatakse, kui liigute järgmisele küsitluse lehele.

Kui teil on küsimusi küsitluse või uuringu kohta, võtke meiega ühendust
aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tänan teid!

 <https://www.visionary.lt/>

Militsa Eggert

Junior Researcher

M. Valančiaus St. 1A, 03155 Vilnius, Lithuania

Phone:  <tel:+37052730101> +370 5 273 0101

Mobile: +370 6 507 7146

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.visionary.lt/> visionary.lt

 <https://www.linkedin.com/company/visionary-analytics-uab/>
<https://www.facebook.com/VisionaryAnalytics>